Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Σούπα απο κεφαλάκι αρνίσιο

Η σούπα αυτή είναι διαφορετική απο τις συνηθισμένες. Έχει μια ιδιαίτερη γεύση και τη λατρεύουν οι άντρες. Επίσης απευθύνεται σε χέρια που δεν φοβούνται το γυμνό κρανίο καθώς θα κληθείτε να το καθαρίσετε.
Υλικά για 4 άτομα:

2 κεφαλάκια αρνίσια
1 φλυτζάνι ρύζι καρολίνα
Λίγο ελαιόλαδο
3 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα
Άνιθο
Μαϊντανό
Αλάτι
Πιπέρι
Χυμό απο φρέσκο λεμόνι ή ξύδι με ψιλοκομμένες σκελίδες σκόρδου



Ξεπλένουμε τα κεφαλάκια και τα βάζουμε στην κατσαρόλα. Μόλις αρχίσουν να βράζουν αφαιρούμε το αφρό, και μετά απο 2 λεπτά αλλάζουμε νερό. Την ίδια διαδικασία ακολουθούμε για τρείς φορές. Βγάζουμε τα κεφαλάκια και τα αφήνουμε να κρυώσουν. Στη συνέχεια αφαιρούμε τη σάρκα απο τα κόκκαλα. Γεμίζουμε με νερό, μέχρι τη μέση, μια κατσαρόλα μεσαίου μεγέθους. Ρίχνουμε το κρέας απο τα κεφαλάκια, το ελαιόλαδο, τα κρεμμυδάκια, τον άνιθο, το μαϊντανό, το αλάτι , το πιπέρι και το ρύζι. Αφήνουμε να βράσουν για 10 λεπτάκια το πολύ και είναι έτοιμη. Σερβίρουμε με χυμό απο φρέσκο λεμόνι ή με ξύδι και ψιλοκομμένο σκόρδο.

5 σχόλια:

  1. Σούπα να 'ναι κι ό,τι να 'ναι! Τις λατρεύω! Νιαμ νιαμ :)) Φιλιά και καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. xmmm...σιγουρα θα τη δοκιμαζα αλλα δε ξερω αν θα την ετοιμαζα! παντως ειμαι σιγουρη οτι θα ειναι πεντανοστιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από τις αγαπημένες σούπες του καλού μου!
    Εχεις δίκιο, νομίζω οι άντρες την προτιμούν περισσότερο!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τα κεφαλάκια τα πάω πολύ καλά...απορώ με τον εαυτό μου γιατί είμαι και φιλόζωη βρε παιδί μου, αλλά από την άλλη τα ξεκοκαλίζω σαν κανίβαλος..Η σουπίτσα πάντως είναι χάρμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όταν ήμουν μικρή την γευόμασταν οικογενειακά στο χωριό παραμονή του Πάσχα!!!! Ήταν ότι πρέπει έπειτα από την μεγάλη νηστεία!!!! Πόσο την πεθύμησα!!!!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή