Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Ροζ σως

Η αγαπημένη ροζ σάλτσα που συνοδεύει τηγανητές πατάτες, fingerfoods, τοστς, καναπεδάκια και πολλές ακόμη λιχουδιές!
Είναι απλή και πολύ γευστική. Πειραματιζόμουν καιρό η αλήθεια είναι, αλλά επιτέλους πέτυχα την υφή και το χρώμα που ήθελα.

Υλικά

Μαγιονέζα
Χυμό απο παντζάρι

Ανακατεύεται και είναι έτοιμο , τόσο απλά. Το χυμό τον βρήκα σε τάπερ απο βρασμένα παντζάρια που είχα για σαλάτα. Αν έχετε και δεν σας αφηνουν το ζουμάκι τους, μπορείτε να πολτοποιήσετε 1 παντζάρι και να το βράσετε με λίγο νερό.

21 σχόλια:

  1. Ωραίο χρώμα έχει η σαλτσούλα σου!!
    Θα συνοδεύει ωραία και ψαρικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και θα κάνει ωραίες αντιθέσεις μαζι τους! Πολύ σωστη παρατηρηση Έλενα μου!

      Διαγραφή
  2. Εκπληκτικό χρώμα, σίγουρα θα έχει υπέροχη γεύση!!!
    Καλό βράδυ και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο και γευστικά, αλλα και μενα το χρωμα με εντυπωσίασε η αλήθεια είναι!

      Διαγραφή
  3. Α, εγώ δεν την έχω δοκιμάσει! Θα το κάνω όμως σύντομα!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια εικόνα, σου έρχεται να την τελειώσεις με το κουταλάκι όλη!!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λοιπόν φετούλα μου πολύ ενδιαφέρον αυτή η σάλτσα! Θα τη δοκιμάσω αμέσως μόλις βράσω παντζάρια. Καλή εβδομάδα^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαν γευση σκέτος χυμός απο παντζάρια δεν έχει κατι το ιδιαίτερο, η μαγιονεζα κανει την τσαχπινιά! Την είπα την αμαρτία μου αχχαχα

      Διαγραφή
  6. με χυμο απο πατζαρι? δεν το ειχα δοκιμασει ποτε! για σαλατες θα ειναι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. egw thn trww polu suxna alla me pio patroparadoti suntagh, me ketsap kai magioneza :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μου! Το εχω δοκιμασει και με κετσαπ , μαγιονέζα αλλα δεν βγαζει αυτο το όμορφο ροζ χρωμα :)

      Διαγραφή
  8. Μπράβο !!! Και εγώ χρησιμοποιώ το παντζάρι (και) για το χρώμα του. Αν θέλουμε να διατηρηθεί λίγο καλύτερα το χρώμα μπορούμε να βάλουμε λίγο λεμόνι. Πολύ ενδιαφέρουσα πάντως η σάλτσα που μας παρουσιάζεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τόσο απλα... με παντζάρι! Δεν το ήξερα!

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απλά και πρακτικά.
    Σε συνταγές, που θέλουμε να χρωματίσουμε τη μαγιονέζα, θα είναι πολύ όμορφη προσθήκη!

    * Αριάδνη
    Ο blogger δεν παίρνει τις ενημερώσεις από το blog σου στο blogroll μου, αν θες δες τις ρυθμίσεις σου και πες μου αν εμφανίζεσαι αλλού, σε άλλα blogs.

    Δεν μπόρεσα να βρω mail δικό σου και σού αφήνω εδώ το μήνυμα...
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ζαμπία μου! Ειμαι λίγο άσχετη απο αυτα αλλα θα δω τι μπορω να κανω! Σε ευχαριστω πολύ :)

      Διαγραφή