Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Νηστίσιμος χαλβάς σιμιγδαλένιος δίχρωμος

Ο χαλβάς και νηστίσιμος αλλά και όχι, είναι ένα γλυκό που μου αρέσει πολύ. Σε αυτη την εκδοχή το καφέ χρώμα έγινε με κακάο, δοκιμάστε το και με μερέντα ή νουτέλα!
Υλικά:

250 γραμμάρια μαργαρίνη
500 γραμμάρια χοντρό σιμιγδάλι (περίπου 2  1/2 φλυτζάνια του τσαγιού)
4 φλυτζάνια του τσαγιού
6 φλυτζάνια του τσαγιού ζεστό νερό
100 γραμμάρια κουβερτούρα ή 3-4 κουταλιές της σούπας κακάο
1 βανίλια


Σε μια κατσαρόλα (αντικολλητική κατα προτίμηση) λιώνουμε τη μαργαρίνη και ρίχνουμε το σιμιγδάλι να σοταριστεί. Μόλις έρθει στο επιθυμητό χρώμα, ρίχνουμε τη ζάχαρη να λιώσει, ανακατεύουμε με μια κουτάλα, τη βανίλια και στο τέλος το ζεστό νερό, με προσοχή και συνεχίζουμε να ανακατεύουμε. Λόγω της θερμοκρασίας, θα κοχλάζει το μείγμα μας και πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί για να μην καούμε. Μόλις πίει τα υγρά του, αποσύρουμε απο τη φωτιά και σκεπάζουμε με μια πετσέτα. Ενώ είναι ακόμα ζεστός ο χαλβάς, ρίχνουμε τον μισό στη φόρμα και πατάμε το μείγμα καλά με μια κουτάλα. Στον άλλο μισό ρίχνουμε την κουβερτούρα και ανακατεύουμε για να λιώσει ή ρίχνουμε το κακάο. Περιμένουμε λίγο να κρυώσει ελαφρά και βάζουμε και αυτόν πάνω απο τον ήδη υπάρχοντα χαλβά και πατάμε με μια κουτάλα την επιφάνεια. Όσο περισσότερο τον αφήσουμε "να κάτσει" τόσο καλύτερο σχήμα θα έχει και πιο εύκολα θα τον ξεφορμάρουμε ειδικά αν η φόρμα είναι σιλικόνης.

22 σχόλια:

  1. Φαίνεται τόόόόσο λαχταριστό!!!
    Θα περάσω αύριο να το σημειώσω!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ εντυπωσιακός ο δίχρωμος χαλβάς σου Αριάδνη μου!
    Ο σιμιγδαλένιος χαλβάς είναι και δικό μου αγαπημένο γλυκάκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. η διαφορά είναι μεγάλη στην εμφάνιση, πιο εντυπωσιακός ο δίχρωμος χαλβάς για τους καλεσμένους μας. Πιστεύω όμως ότι και σε γεύση το κακάο μόνο θετικά θα προσθέσει στο γλυκό. Γιατί όχι; Την άλλη φορά θα το κάνω έτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αγαπημένο γλυκό μας, κυρίως τώρα που έγινε δίχρωμο ακόμα καλύτερο!!
    Μου αρέσει η προσθήκη του κακάο, πορτοκάλι και ότι άλλο θέλουμε!!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο σιμιγδαλένιος χαλβάς μου αρέσει πολύ αλλά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ με κακάο ή κουβερτούρα !!! Θα το κάνω με την πρώτη ευκαιρία !!! Καλή σου μέρα και από εδώ Αριάδνη!!! Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι αυτό το σιμιγδαλένιο γλυκάκι έχει παντού μόνο φίλους.
    Έτσι δίχρωμος, με τη σοκολάτα, έχει διπλή γεύση-διπλή νοστιμιά!

    Καλημέρα!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι πρωτότυπη συνταγή!Pinάρεται αμέσως Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριάδνη καλημέρα !!!
    Οι δίχρωμοι χαλβάδες φαίνεται να έχουν ενδιαφέρον, γευστικό και οπτικό !!!
    Πολύ ωραία ιδέα, ευχαριστούμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λατρεμένος ο κλασσικός, πολύ θα ήθελα να δοκιμάσω και με κακάο ή μερέντα :D
    Φιλιά πολλά Αριάδνη μου :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τι χαλβαδάκι τέλειο ειναι αυτό.... για να δώ που θα πασσάρω την συνταγή για να το φάω.... γειά στα χέρια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. λατρεμενο γλυκο και λατρευω καθε εκδοχη του. ευχαριστως λοιπον θα δοκιμασω και αυτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μολ,ις εχθες εκανα και εγω το σιμιγδαλένιο χαλβά,Αριάδνη μου,το λατρεύω σαν γλυκακι,ευκολο και νόστιμο,οπώς και η συνταγή που μας παρουσιάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δίχρωμος και σοκολατένιος!
    Ποιος αρνείται μια γερή μερίδα απ΄αυτή τη λιχουδιά!

    Καλό απόγευμα
    Ζ.

    * Κάπου η λογοκρισία του blogger μού έφαγε το προηγούμενο σχόλιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά εντυπωσιακός σε εμφάνιση αλλά και σε γεύση!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μμμμμ!!! λαχταριστός ο δίχρωμος χαλβάς σου, Αριάδνη μου!!
    Λέω να τον δοκιμάσω αύριο!!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πολύ ευπαρουσίαστο γλυκάκι!!!
    καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από τα καλύτερα νηστίσιμα γλυκά!!Μου αρέσει πολύ η διχρωμία του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτήν την διχρωμία αλλά και την διπλή γεύση στον παραδοσιακό σιμιγδαλένιο χαλβά Αριάδνη μου, την έχω συναντήσει και σ' άλλα φιλικά Blogs.
    Και παρά το γεγονός ότι έχω πολλές φορές καταπιαστεί με τον αγαπημένο χαλβά σε αρκετές παραλλαγές και υφές...στο "διπλό" δεν τον έχω κάνει ποτέ μέχρι τώρα.
    Με βάζεις λοιπόν στο "τριπάκι" να καταπιαστώ μαζί του με την πρώτη δυνατή ευκαιρία.
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ποιος δεν αγαπά τον χαλβά, Αριάδνη;; Και μάλιστα δίχρωμο, εμπλουτισμένο με σοκολάτα; Εγώ πάντως θα το κεραστώ ένα κομματάκι!
    Καλή σου ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εντυπωσιακός ο χαλβάς έτσι δίχρωμος και σε φόρμα που τον έχεις κάνει. Δεν είμαι και μεγάλη φίλη του κλασικού σιμιγδαλένιου χαλβά, οπότε αυτόν τον διαφορετικό ευχαρίστως θα τον δοκίμαζα!
    Και για ακόμα πιο μεγάλη σοκο-κόλαση, γιατί όχι και σιροπάκι με κακάο από πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή