Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Μοσχαρίσιο μπεκρή μεζέ στο φούρνο


Καλό μήνα σε όλους! Πώς περάσατε χθές; Που πιάσατε το Μάη;
Το εναλλακτικό "Μπεκρή μεζέ" είναι ένα πιάτο που μου αρέσει πολύ γιατί μαγειρεύεται πιο υγιεινά. Συνήθως οι νοικοκυρές σωτάρουνε χοιρινό κρέας στο τηγάνι με βούτυρο και το νοστιμίζουν με ντομάτα και μπαχαρικά, εγω όμως θα σας δείξω μια διαφορετική εκδοχή.

Υλικά για 4 άτομα :

1 1/2 κιλό μοσχαρίσιο κρέας κομμένο σε μερίδες (φιλέτο ή κιλότο ή ελιά ή λαιμό δίχως κόκκαλο)
2 κρεμμύδια  χοντροκομμένα
2-3 σκελίδες σκόρδο χοντροκομμένες
2 πράσινες πιπεριές χοντροκομμένες
3 ντομάτες ώριμες κομμένες στα τέσσερα
1 1/2 ποτήρι του κρασιού λευκό κρασί ή ρετσίνα
2 κουταλιές της σούπας ντοματοπελτέ (τις διαλύετε στο λευκό κρασί)
Μισο ποτήρι του κρασιού ελαιόλαδο
Αλάτι
Πιπέρι
Κύμινο
3 δαφνόφυλλα
5-6 σποράκια μπαχάρι
Λίγο δεντρολίβανο
Λίγο φρέσκο δυόσμο
Λίγο φρέσκο βασιλικό
Λίγο φρέσκο μαϊντανό



Ρίχνουμε σε ένα πυρέξ όλα τα υλικά μας και ανακατεύουμε καλά. Αφήνουμε να μαριναριστούν για 1 ώρα στο ψυγείο (προσωπικά τα αφήνω όλη τη νύχτα) και ψήνουμε στον αέρα σε προθερμασμένο φούρνο στους 180οC για περίπου μια ώρα.


15 σχόλια:

  1. Πολύ νόστιμο φαίνεται!!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καιρό εχω να φάω μπεκρή μεζε!
    Καλό Σαββατόβραδο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο φαγητό, εύκολο αφού τα βάζουμε όλα μαζί, και πεντανόστιμο!
    Μια ωραία εκδοχή να είναι πιό ελαφρύ, χωρίς τσιγάρισμα το κρέας!!
    καλό μήνα Αριάδνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και καλό μήνα !!!
    Μου αρέσει πολύ η τελευταία φωτογραφία, τόσα χρώματα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αριαδνη μου καλο μηνα, εμεις φαγαμε κλασσικα....χοιρινες μπριζολες , αυτο το μπεκρη ...θα το δοκιμασω , ειναι και με λαδι που προτιμω, φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααααυτά είναι!!! :-)
    Βρίσκω εκπληκτική την πρότασή σου!!! Αυτό είναι ευτυχία!
    (Για να το συνδυάσω και με την ανάρτηση στο άλλο σου blog!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η εναλλακτική σου Αριάδνη μου, είναι γεμάτη χρώματα και νοστιμιά!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένο φαγητό που το έκανες νοστιμότατο!!! Μπράβο Αριάδνη!!!
    Καλό μήνα, καλή εβδομάδα και καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω πως πρέπει να μου κάνεις το τραπέζι, χαχα Έχω καιρό να φάω τέτοιο μεζέ και από τα χεράκια σου θα είναι όνειρο!! Καλό μήνα φετούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. βαλε και ενα κρασακι Αριαδνη και κατσε να το απολαυσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπέρα Αριάδνη!
    μου αρέσει πολύ η εναλλακτική σου πρόταση!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. To μαγειρεψα και έγινε καταπληκτικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ! θα το φτιαξω γιατι μοιάζει απλό πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή