Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Αγγουροσαλάτα με μελισσόχορτο, δυόσμο και βασιλικό


Μπήκε η άνοιξη και φυτέψαμε διάφορα αρωματικά φυτά στο μπαλκόνι μας.  Με πολλά απο αυτά μπορούμε να συνοδεύσουμε τις σαλάτες μας και τα φαγητά μας. Τολμήστε το!
Υλικά:

2 αγγούρια
5-6 φυλλαράκια φρέσκου δυόσμου
5-6 φυλλαράκια φρέσκου πλατύφυλλου βασιλικού
3-4 φυλλαράκια φρέσκου μελισσόχορτου
3-4 καρύδια θρυμματισμένα
Χυμός απο 1 lime
Λίγο ελαιόλαδο
Λίγη κρέμα μπαλσάμικου 
Λίγο αλάτι


Πλένουμε καλά τα αγγουράκια και με το εργαλείο ξεφλουδίσματος, κόβουμε τα αγγούρια σε μορφή λεπτών φετών. Πλένουμε το δυόσμο, το βασιλικό και το μελισσόχορτο και τα κόβουμε με το μαχαίρι. Σε ένα μπόλ ρίχνουμε τις φλούδες, τα βότανα, τα καρύδια, το χυμό απο το lime, το ελαιόλαδο το αλάτι και ανακατεύουμε. Σερβίρουμε με κρέμα μπαλσάμικου.

14 σχόλια:

  1. Το μελισσόχορτο δεν το ξέρω... θα το μάθω ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μελισσόχορτο ή βαλσαμόχορτο μέσα σε πολλά άλλα βοηθάει τα άτομα με αυπνία και ενισχύει την πνευματική διαύγεια. Είναι υπέροχο βότανο ομορφιά μου!

      Διαγραφή
  2. πολύ δροσερή και αρωματική σαλάτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αστερι χαίρομαι που τολμας!! καλή επιτυχια παντου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μελλισοχορτο δε νομιζω οτι εχω δοκιμασει ποτε! θα το κοιταξω λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζήνα μου, είναι πολύ ιδιαίτερο βότανο και οι περισσότεροι το πίνουν σαν αφέψημα, λόγω της ιδιαίτερης γευσης του, 'φοβούνται' να πειραματιστούν.

      Διαγραφή
  5. Τόσα βότανα και αρώματα έφτασαν ως το σπίτι μου! Ο κήπος μου είναι γεμάτος από αυτά Αριάδνη μου και χαίρομαι τόσο που και εσύ τα χρησιμοποιείς στην σαλάτα σου!Την καλημέρα μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τη μου, τα φυτέψα και έχω πολλά φρεσκα φυλλαρακια και ειναι και ωφέλιμα για τον οργανισμό μας :)

      Διαγραφή
  6. Δροσερή, αρωματική και σίγουρα πολύ γευστική!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αγγουράκια απέκτησαν ένα ωραίο διακριτικό άρωμα και μια διαφορετικη γευση! Φιλιά πολλά Έλενά μου

      Διαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπη συνταγή!!!!
    Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εξαιρετικό !!! Πρέπει να δοκιμαστεί σύντομα ;) !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή