Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Γλυκό ψυγείου με μπισκότα, κρέμα και ζελέ


Το καλοκαίρι ήρθε μαζί με τις ζέστες και αυτό το δροσιστικό γλυκό είναι ό,τι πρέπει!
Υλικά:
Μισό πακέτο μπισκότα τύπου πτι μπέρ
Λίγο λικέρ
8 κουταλιές της σούπας κάστερ πάουντερ
8 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
1 λίτρο γάλα
2 φακελάκια ζελέ με ό,τι γεύση θέλετε
Σταγόνες σοκολάτας, κομμάτια φρούτων, κομπόστα κτλ.



Σε ένα μεγάλο πλαστικό τάπερ παραλληλόγραμμο, βουτάμε τα μπισκότα στο λικέρ για μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να αρωματιστούν και όχι να μουσκέψουν και απλώνουμε τα μπισκότα, το ένα δίπλα στο άλλο μέχρι να καλύψουμε την επιφάνεια του τάπερ. Σε ένα αντικολλητικό κατσαρολάκι ετοιμάζουμε την κρέμα κάστερ πάουντερ σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας (8 κουταλιές της σούπας κάστερ πάουντερ, 8 κουταλιές της σούπας ζάχαρη, 1 λίτρο γάλα). Ρίχνουμε την κρέμα πάνω στα μπισκότα και την αφήνουμε στο ψυγείο να σταθεί για περίπου 30 λεπτά. Ετοιμάζουμε το ζελέ (2 φακελάκια) σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και το αφήνουμε στο ψυγείο για περίπου 30 λεπτά για να κρυώσει ελαφρά και όχι να πήξει. Αυτή τη διαδικασία ακολουθούμε για να μη μας διαλυθεί η κρέμα, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας του ζελέ. Μόλις είναι έτοιμα, ρίχνουμε πάνω απο την κρέμα το δροσερό ζελέ που δεν έχει πήξει και πασπαλίζουμε με σταγόνες σοκολάτας. Αφήνουμε στο ψυγείο για περίπου 3 ώρες και είναι έτοιμο.


17 σχόλια:

  1. απο τα πιο κλασικα και αγαπημενα μου καλοκαιρινα γλυκα!! Το εφτιαχνε η μαμα μου οταν διαβαζα για εξετασεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από τα πιο αγαπημένα, δροσερά και καλοκαιρινά γλυκάκια!
    Παλιότερα θυμάμαι, μαμά και θεία το έφτιαχναν τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, άλλοτε με μπισκότα και άλλοτε με φρυγανιά :)
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποιος δεν έχει δοκιμάσει και ποιος δεν έχει λατρέψει αυτό το υπέροχο καλοκαιρινό γλυκάκι!
    Δροσερό, ανάλαφρο, τέλειο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τρελαίνομαι για τα δροσερά μαμαδίστικα γλυκάκια!!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλασικό γλυκάκι που θυμίζει κάτι καλοκαιρινές επιδρομές στο ψυγείο μετά το μπάνιο!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αριάδνη μου το αγαπημένο μου καλοκαιρινό γλυκό, με τις δικές σου όμορφες πινελιές, μου το ξαναθύμησες, θα το φτιάξω σύντομα, αρκεί να μπεί το καλοκαιράκι!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφο, δροσερό και τόοοοσο καλοκαιρινό!

    Φιλιά Αριάδνη μου!
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ax, κι εγώ το φτιάχνω αυτό αλλά με τις σταγονίτσες σοκολάτας θα είναι ακόμα πιο σούπερ!!!
    Θα προσθέσω κι εγώ!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά, κούκλα μου!
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. το εκανε η μητερα μου αυτο, κυριως με ζελε ανανα! λατρεμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριάδνη μου, τι είναι το κάστερ πάουντερ; Δεν το γνωρίζω.. Το γλυκό δείχνει σούπερ και περιμένω να μου πεις που θα βρω αυτό το...κάστερ πάουντερ, για να το φτιάξω κι εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν υπάρχει πιο κλασσικό αγαπημένο γλυκό για το καλοκαίρι! Το βλέπω και νιώθω πάλι παιδί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στις φωτογραφίες γράφει πολύ ωραία !!! Εγώ θα έβαζα κομμάτια φρούτων ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το αγαπημενο μου καλοκαιρινο γλυκό απο τοτε που ημουν παιδι.
    Θα το κάνω με αυτη την εκδοχη σου και θα προσθεσω σταγονες σοκολάτες... ετσι βρε παιδι μου για αλλαγη ;)

    Καλό Σουκού!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά δροσερό και η σοκολάτα σίγουρα το απογειώνει. Ευχαριστούμε για την συνταγή... φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχοοοοο!! Πολύ νόστιμο και καλοκαιρινό!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή