Σάββατο 14 Μαΐου 2016

Ινδικό ρύζι με ξηρούς καρπούς



Ρύζι με φανταστικά αρώματα και μια ξεχωριστή γεύση!
Υλικά για 4 άτομα:

500 γραμμάρια ρύζι Καρολίνα ή μπασμάτι
1 μεγάλο κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
1 λίτρο ζωμό λαχανικών ή κρέατος
3 κουταλιές της σούπας βούτυρο
Αλάτι
Πιπέρι
Κύμινο
Κόλιανδρο
Τζίντζερ
Κάρυ
Μείγμα γκαράμ μασάλα (αν δεν βρείτε στα σούπερ μάρκετ μπορείτε να βάλετε τριμμένο κακουλέ και τριμμένο γαρύφαλλο, κουρκουμά και κάρυ)
Ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας στο multi (φιστίκια Αιγίνης, κάσιους, αμύγδαλα χωρίς φλούδα κτλ)


Σε τηγάνι ρίχνουμε τις δυο κουταλιές βούτυρο και κρατάμε τη μια για το τέλος. Σοτάρουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο. Μετά απο 2 λεπτά ρίχνουμε το ρύζι και λίγο ζωμό. Ανακατεύουμε συνέχεια και μόλις πίει το ζουμάκι, επαναλαμβάνουμε πάλι την ίδια διαδικασία μέχρι να τελειώσει ο ζωμός. Κλείνουμε το μάτι της κουζίνα.  Ρίχνουμε τα μπαχαρικά μας, τους ξηρούς καρπούς, το βούτυρο που μας έμεινε και ανακατεύουμε καλά. Σερβίρεται  και καταναλώνεται καλύτερα ζεστό.

8 σχόλια:

  1. Τι ωραία υλικά! Πόσο νόστιμο και πόσο αρωματικό αυτό το ρυζάκι! Μου φαίνεται θα το φτιάξω πολύ σύντομα! Εξαιρετική ιδέα Αριάδνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λατρεύω την Ινδική κουζίνα! Το ρύζι αυτό πρέπει να είναι πεντανόστιμο με όλα τα μπαχαρικά που χρησιμοποίησες Αριάδνη! Καλή Κυριακή, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ, πρέπει να είναι από τα πιο νόστιμα πιάτα!
    Εγώ τελευταία έχω πάθει εμμονή με το μπασμάτι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο πιάτο, τόσα μπαχαρικά και ξηροί καρποί συνθέτουν ένα πολύ βιταμινούχο γεύμα!!
    Τέλεια ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεπήδησαν από την οθόνη τα αρώματα! Κι εγώ κρατάω στα υπόψιν την συνταγή μιας και το ρύζι είναι από τα αγαπημένα μου. Φιλιά και καλή εβδομάδα Αριάδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα γλυκιά μου! Άκου να δεις..όταν ήμουν νέα δεν αγαπούσα το ρύζι, σπάνια και με το ζόρι το έτρωγα..τώρα το λατρεύω, μπορώ να το τρώω με χίλιους τρόπους.Κρατώ λοιπόν και τη συνταγή αυτή να τη δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. λατρευω ρυζακι ειδικα με μπαχαρικα...αλλα με ξηρους καρπους δεν το εχω δοκιμασει. τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ωραιότατο και αγαπώ πολύ το ρύζι!! Το έκανες νοστιμότατο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή