Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2016

Καβουρμάς με κατίκι, φέτα, φρέσκια ντομάτα και ρίγανη



Ένα εύκολο και γρήγορο μεζεδάκι που ταιριάζει με ούζο, τσίπουρο ακόμη και κρασί.
Στις Σέρρες φτιάχνουμε λογιών λογιών καβουρμάδες. Ο συγκεκριμένος είναι με βουβαλίσιο κρέας και λίγα λιπαρά. Σκεφτόμουν με τι υλικά θα ταίριαζε και η ιδέα ήρθε. Είχα κατίκι Δομοκού, φέτα και φρέσκια ντομάτα. Πρόσθεσα και λίγη Πηλιορίτικη ρίγανη και το πιάτο ολοκληρώθηκε.

Υλικά

200 γραμμάρια καβουρμά κομμένο σε κύβους
1 γεμάτη κουταλιά της σούπας κατίκι
200 γραμμάρια φέτα κομμένη σε κύβους
1 μέτρια ντομάτα κομμένη σε κύβους
Ρίγανη



Σε μικρό πήλινο σκεύος προσθέτω όλα τα υλικά και ανακατεύω. Το βάζω για 2-3 λεπτά στο φούρνο μικροκυμάτων. Ανακατεύω ξανά και σερβίρω.


10 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή! Θα την φτιάξω αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μου έρχεται να αντιγράψω το προηγούμενο σχόλιο, αλλά λέω να πρωτοτυπήσω!! :D :D
    υπέροχο το έκανες!
    καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία δύο φορές να έχω φάει καβουρμά και αυτό παλιά. Η συνταγή δείχνει τόσο νόστιμη, είναι και Κυριακή.. ταιριάζει. :)) Καλή συνέχεια Αριάδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ και να είχα μία πιρουνιά τώρα! Ότι πρέπει με τη φάβα που μαγειρεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ιδιαίτερη αυτή η συνταγή σου Αριάδνη μου,φαντάζομαι τι χαρά θα κάνει ο ουρανίσκος μας....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το πιάτο θα το λατρέψει σίγουρα ο καλός μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή