Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

Μοσχαρίσιο συκώτι τηγανιά


Μια διαφορετική πρόταση για να μαγειρέψετε μοσχαρίσιο συκώτι!
Για 2 άτομα θα χρειαστούμε:

500 γραμμάρια συκώτι μοσχαρίσιο
1 ξερό κρεμμύδι κομμένο σε ροδέλες
2-3 πράσινες πιπεριές κομμένες σε ροδέλες
1 ποτήρι λευκό κρασί ή ρετσίνα
1-2 φύλλα δάφνης
Αλάτι
Πιπέρι
Δενδρολίβανο
Κόλιανδρο 
Λίγο ελαιόλαδο

Κόβουμε το συκώτι σε κομματάκια, όχι πολύ μικρά για να μη μας διαλυθούν. Σε ένα τηγάνι βαθύ ρίχνουμε λίγο νερό και τα κομμάτια απο το συκώτι. Μόλις πιουν το νερό τους, ρίχνουμε λίγο ελαιόλαδο το κρεμμύδι και τις πιπεριές και σοτάρουμε για 2 λεπτά. Στη συνέχεια ρίχνουμε τη ρετσίνα, τη δάφνη, το δενδρολίβανο, τον κόλιανδρο, το αλάτι και το πιπέρι και περιμένουμε να πιεί τα υγρά του. Το πιάτο ταιριάζει πολύ με πουρέ πατάτας (εδω θα βρείτε έναν διαφορετικό) και με ρύζι.


13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφη η συνταγή που μας έφτιαξες!!! Με μια μπυρίτσα είναι τέλειος μεζές!!!
    Καλό απόγευμα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρέπει να είναι πολύ νόστιμο έτσι το συκώτι!!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το ιδιο φαι εκανε κ η μανα μου μονο που εβαλε μανιταρια και κοκκινο κρασι!!! πολυ ωραιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να είμαι ειλικρινής το συκώτι δεν είναι από τα αγαπημένα μου λόγω της ιδιαίτερης μυρωδιάς του. Όμως με τόσα υλικά νομίζω πως εξαφανίζεται. Μωρέ λες να το δοκιμάσω; Ευχαριστώ κοριτσάκι για την συνταγή! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα και εμένα δεν μου άρεσε η μυρωδιά του, αλλά λόγω προβλήματος υγείας πρέπει να το τρωω λόγω σιδηρου. Η δάφνη και το δενδρολίβανο κανουν πολύ καλή δουλειά, μαζι με τα υπόλοιπα μπαχαρικά.

      Διαγραφή
  5. Έχω φάει κάτι ανάλογο και είναι πολύ ωραίο! Πλάκα πλάκα σκεφτόμουν σήμερα ότι έχω καιρό να φάω συκώτι..

    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω το συκωτακι!!! Και η συνταγή φαίνεται τέλεια!!! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι από τους πιο νόστιμους τρόπους μαγειρέματους για το συκώτι!! Μάλιστα είναι παράδοση να το φτιάχνουμε το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου μαζί με την μαγειρίτσα!!! :))) Τώρα που μου το θύμισες πρέπει να πάρω, έχω καιρό να φάω. Ευκαιρία να δοκιμάσω το δικό σου τρόπο με τις πιπεριές!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σκέφτηκα να μην αφήσω σχόλιο ... αλλα δεν κρατηθηκα. Ε λοιπον εμενα δεν μου αρεσει το συκώτι, μου μυριζει και απο πα΄νω.
    Αυτα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. υπέροχα..και μου αρέσει το συκώτι!!!...
    Υ.Γ.. ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου.. μου αρέσουν... καλά να είσαι!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω συκωτάκι ε? Το τρώω πολύ ευχάριστα και το έκανες πολύ νόστιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το τρώω κι εγώ το συκώτι!!!
    Με την πρώτη ευκαιρία θα την δοκιμάσω τη συνταγή!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή