Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Αλμυρά muffins με χταπόδι και σάλτσα μουστάρδας




Αλμυρά γευστικά muffins.
Για ταψάκι με 12 θήκες (αυτό των cup cakes) θα χρειαστούμε:

1 αυγό
1 φλυτζάνι του τσαγιού και ένα τέταρτο γάλα
1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
2 φλυτζάνια του τσαγιού αλεύρι
2 κρεμμύδια
1 χταπόδι ή 2 κονσέρβες μοσχοχτάποδο
3 κουταλιές της σούπας μουστάρδα
Αλάτι
Θυμάρι
Λίγο ελαιόλαδο
12 χάρτινες θήκες για cup cakes

Αφού ξεπαγώσουμε το χταπόδι ελέγχουμε αν έχει και βγάζουμε το μάτι/δόντι (ένα σκουρόχρωμο κελυφωτό στο κέντρο του χταποδιού) και επίσης τα εντόσθια απο την κουκούλα του. Το βράζουμε για μια ώρα περίπου , μόνο με ξύδι. Μόλις είναι έτοιμο το κόβουμε σε κομματάκια. Σε ένα τηγάνι ρίχνουμε ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα χοντροκομμένα κρεμμύδια μας για μερικά λεπτά, στη συνέχεια ρίχνουμε τα κομμάτια χταποδιού, λίγο αλάτι, τις 3 κουταλιές μουστάρδα και αποσύρουμε απο τη φωτιά. Σε πλαστική λεκάνη χτυπάμε το αυγό με το σύρμα, μόλις διαλυθεί ρίχνουμε το γάλα και λίγο αλάτι. Στη συνέχεια το μπέικιν και σιγα σιγά το αλεύρι ενω δεν σταματάμε να ανακατεύουμε με το σύρμα. Μόλις ενωθούν τα υλικά μας, θα γίνει ένας παχύρευστος χυλός. Εφόσον έχει κρυώσει το μείγμα χταποδιού το ρίχνουμε στο χυλό και ανακατεύουμε. Προθερμαίνουμε το φούρνο. Στο ταψάκι βάζουμε τις χάρτινες θήκες και ρίχνουμε το μείγμα. Προσέχουμε να μην είναι γεμάτες μέχρι επάνω οι θήκες γιατί θα φουσκώσουν. Ρίχνουμε θυμάρι στην κάθεμια θήκη και ψήνουμε στους 180 βαθμούς για 20-30 λεπτά.





5 σχόλια:

  1. Εφερα την συνταγή στο μυαλό μου και μου άνοιξες την όρεξη!
    θα πάω σπίτι να επισκεφτώ το ψυγείο..
    καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πρωτότυπα αλμυρά μαφινάκια, ομολογώ ότι μου εξήψες την περιέργεια για την γεύση τους!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή την συνταγή αγαπητό μου κορίτσι την έχω ακούσει ξανά , αλλά δεν την έχω φτιάξει ποτέ. Γενικά το χταποδάκι δεν έχουμε συνηθίσει να το μαγειρεύουμε με αυτόν τον τρόπο. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι νόστιμο και έτσι. Εγώ προσωπικά θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω!Θα το κάνω λοιπόν με την πρώτη ευκαιρία^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω μεινει με το στομα ανοιχτο και τα σαλια μου να τρεχουν!!!!!!! Πρωτη φορα βλεπω μαφινς με το λατρεμενο μου...χταποδι!!!!! Δεν μου δινεις αλλη επιλογη απο το να τα φτιαξω! Ειναι μονοδρομος!!!!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή