Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

Αμαρτωλές αλμυρές φωλιές από κανταΐφι

Τα πιο γευστικά αλμυρά σνακ! Το ορκίζομαι!!!!!!!!
Μετά το παραλήρημα μπαίνω στο θέμα.

Για το ταψάκι των δώδεκα θέσεων για cupcakes:

200-250 γραμμάρια κανταΐφι
3 φέτες γκούντα
3 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα
6 φετούλες σαλάμι μπύρας
2 ντοματίνια σε φέτες
12 χάρτινες θήκες για cupcakes


Τοποθετούμε τις χάρτινες θήκες στο ταψάκι και γεμίζουμε κάθε μία,με κανταΐφι μέχρι επάνω. Σε ένα πιάτο ανακατεύουμε το κίτρινο τυρί σε κομματάκια, το σαλάμι επίσης σε κομματάκια και τη μαγιονέζα. Ρίχνουμε απο ένα κουταλάκι του γλυκού σε κάθε φωλίτσα και απο πάνω βάζουμε μια φετούλα ντοματίνι. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 20-30 λεπτά στους 180 βαθμούς κελσίου.

12 σχόλια:

  1. Πολύ πρωτότυπος και νόστιμος μεζές! Pinαρίστηκε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Δεν σου κάνω τον άγιο, αχ αμάρτησα..." χαχαχα
    Αυτές οι φωλίτσες είναι κόλαση!!! χαχα
    Καλό βράδυ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είχα δοκιμάσει κάτι παρόμοιο σε ταβέρνα κ ξετρελαθηκα! Ευκαιρία να κάνω τη συνταγή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ νόστιμο! Μου αρέσει το φύλλο κανταίφι στις πίτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και κάτι άσχετο. Όταν πάω να βάλω το blog σου στα αγαπημένα μου, μου βγάζει αυτό: "Δεν είναι δυνατόν ο εντοπισμός ροής. Δε θα εμφανίζονται αναρτήσεις ιστολογίων και ο χρόνος ανανέωσης."
    Αν δεις στα αγαπημένα μου δεν βγαίνει το blog σου κανονικά αλλά μόνο το λινκ στην τελευταία σειρά.
    Το έχεις ρυθμίσει έτσι ή είναι από λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξερω τι έχει πάθει και εμενα μου βγαζει κατι τετοια σε άλλα ιστολογια. Σ ευχαριστω για την παρατηρηση

      Διαγραφή
  6. Μεζεδάκι σπέσιαλ, που δείχνει πολύ νόστιμο!
    Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα και πολύ νόστιμα!Του ταιριάζει ο τίτλος μια χαρά!! Καλή συνέχεια Αριάδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα μπουν στην λίστα που έχω για finger food!
    Merci για την συνταγη-ξελάσπωμα οταν έρχοντ επισκέψεις στο σπίτι ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. pw pw pw! sigoura tha prosthesw auth th suntagh sto menu twn genethliwn mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή