Σάββατο 29 Μαρτίου 2014

Παίζουμε τρώγοντας!

Μια απο τις αγαπημένες μου συνταξιδιώτισσες blogger η Κική με προσκάλεσε-προκάλεσε να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις, λόγω της θεματολογίας του Insta_Food!

1. Ποιό είναι το αγαπημένο σου φαγητό;

Τα μακαρόνια φυσικά και ό,τι περιέχει κοτόπουλο!

2. Ποιό είναι το αγαπημένο σου γλυκό;

Ο,τι περιέχει σοκολάτα.

3. Ποιό φαγητό δε θα δοκίμαζες ποτέ; 

Δεν θα δοκίμαζα με τίποτε πιάτα τα οποία θα περιείχαν κρέας σκύλου, γάτας, φιδιού κοκ.

4. Ελληνική, ιταλική, mexican ή ασιατική κουζίνα;

Ελληνική ασφαλώς. Άλλωστε στο blog μου φιλοδοξώ να συγκεντρώσω πάρα πολλές παραδοσιακές συνταγές απο όλη την Ελλάδα. Ναι ξέρω δημιουργεί αντίφαση με την πρώτη μου απάντηση, αλλά έτσι είμαι εγω.

5. Έχεις αλλεργία σε κάποιο φαγητό;

Με την κυριολεκτική έννοια του όρου ακόμη όχι, με τη μεταφορική είμαι "αλλεργική" σε οτιδήποτε μαγειρεύεται πρόχειρα και δίχως αγάπη.

6. Σε ποιό φαγητό/γλυκό είσαι εξπέρ;

Στα τυλιχτά ρολάκια κοτόπουλου με χαλούμι. Επίσης φτιάχνω πολύ ωραία γλυκά του κουταλιού :P

7. Ποιό είναι το φαγητό που έμαθες να μαγειρεύεις πρώτο;

Όταν πήγαινα στο νηπιαγωγείο η προγιαγιά μου, με έβαλε μπροστά σε μια αχνιστή κατσαρόλα με νερό και μου είπε να διαλέξω τι θέλω να βάλω μέσα. Εκ των υστέρων μου είπε ότι έριξα κριθαράκι, πάπρικα και ντομάτα! Άρα μανέστρα.

8. Είσαι χορτοφάγος;

Όχι.

9. Συνήθως τι παραγγέλνεις από έξω;

Πιτόγυρα που δεν μπορούσα να φτιάξω, αν και πρόσφατα ανακάλυψα έναν τρόπο για να φτιάχνω σπιτικό γύρο! Ναι ναι καλά διαβάσατε!

10. Είσαι γλυκατζής ή fan των αλμυρών σνακ;


Αλμυρά for the win δεν το συζητώ.

11. Αγαπημένο σνακ;


Club sandwich ή κυματιστά τσιπς.

12. Πώς τρως το σάντουίτς σου;

Σάντουιτς τρώω σπίτι για να ξέρω και τι βάζω. Αναλόγως τη διάθεση μου μπορεί να κάνω ένα μόνο με λαχανικά, αλλά συνήθως βάζω κίτρινο τυρί που λιώνει, καπνιστή γαλοπούλα, μαρούλι και μαγιονέζα.

13. Σ'αυτή τη φάση της ζωής σου τρως υγιεινά ή το'χεις ρίξει στη μάσα;


Έναν συνδυασμό και των δύο, όπως πάντα.

14. Ποιός μαγειρεύει καλύτερα στην οικογένεια;


Η μαμά μου και γω.


Όσοι και όσες θέλετε μπορείτε να συνεχίσετε το παιχνίδι των ερωτήσεων!

Σας φιλώ


8 σχόλια:

  1. Μου αρεσε η απάντηση στην ερωτηση 7 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την προγιαγούλα μου , ώρα της καλή εκεί που είναι, κάναμε πολλά που αφορουσαν τη μαγειρική. Ελπίζω απο κεί πάνω να είναι λιγάκι περήφανη για μενα :)

      Σ ευχαριστω πολύ

      Διαγραφή
  2. Aριαδνη μου!! χαιρομαι για τις ααντησεις σου!
    μου αρεσαν ολες τοσο ολυ!

    ευχαριστω ου συνεχισες!

    φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΟοο, διάβασα καλά;;; φτιάχνεις σπιτικό γύρο! Όταν ήμουνα στην Ελλάδα για έρευνα, ήρθε μετά ο άνδρας μου, πηγα στο αεροδρόμιο με αυτά που μου ζήτησε αυτός ΔΥΟ ΠΙΤΌΓΥΡΑ ΜΕ ΌΛΑ ΜΈΣΑ!!!! Δεν σου λέω πως μυρισε ο τοπος όταν περνουσα εγώ, χαχαχαχαχαχ!

    Φιλιά πολλά και περιμένω συνταγή! Εαν μπορώ να του τα κάνω στο σπίτι θα βάλει στην πλατεία μας το άγαλμα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα την ανεβάσω σύντομα τότε, απλά να ξέρεις πως στη γεύση του παίζει ρόλο η ποιότητα του κρέατος και η ηλικία του ζώου :)

      Διαγραφή
  4. Όμορφες απαντήσεις και ευχάριστες! Μου άρεσαν οι απαντήσεις 5,7 ιδιαίτερα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή