Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

Αυγά με χόρτα

Η συνταγή έρχεται από τη Θεσσαλία και συγκεκριμένα απο το Πήλιο. Μου την έστειλε η φίλη μου η Μαρία απο το Βόλο. Είναι εύκολη και γρήγορη με απλά υλικά.



1 κιλό σπανάκι
Μισό κιλό σέσκουλα
Ελαιόλαδο
Ένα ξερό κρεμμύδι
Πέντε φρέσκα κρεμμυδάκια
Μαϊντανό
Αλάτι
Πιπέρι

Μόλις ζεσταθεί το ελαιόλαδο ρίχνουμε το ξερό κρεμμύδι ψιλοκομμένο και αφού πάρει λίγο χρώμα, ρίχνουμε και τα φρέσκα κομμένα κρεμμυδάκια. Προσθέτουμε το σπανάκι και τα σέσκουλα και ρίχνουμε λίγο νερό. Στη συνέχεια αλατοπιπερώνουμε και ρίχνουμε τον μαιντανό. Όταν "πιούν" τα υγρά τους ρίχνουμε τα αυγά ένα- ένα ολόκληρα. Μόλις ψηθούν σερβίρουμε με λίγο λεμόνι.



3 σχόλια:

  1. την εχω ακουσει αυτη την συνταγη αλλα δεν την εχω δοκιμασει. θα ηθελα ομως αν και καπως μου φαινεται ο συνδυασμος αυτος. μμμμ δε ξερω μπερδευτηκα. χαχα
    φιλακια Αριαδνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία είναι να τη τολμήσεις. Εχω δεν τρωω τον κρόκο απο το αυγό μόνο, γιατι δεν μου αρεσει

      Διαγραφή